دپردی ښځی دپه شهوت مسه کولو حکم

په بېنوا کي دلیکني شمیره : 43837
دارالافتاء ابوالفضل
دخبریدو نیټه : 2011-05-01

فتو ی نمبر(۱۲۰)

دارالافتآء علامه، محقق محمد معين الدين أبوالفضل ، افغاني کان الله له ودامت برکاته .

مستفتی عبدالله
محترم مولوی صاحب السلام علیکم ورحمته الله وبرکاته

زه یوه پوښتنه لرم  هعه داچی زه عواړم چی د یو جینی سره واده وکړم هو مشکل په دی کی دی چی هعه می په شهوت سره لمس کړی دی یعنی په شهوت سره می ښکل کړی او لاس می په وهلی دی همدارنګه ددی جینی موراو بله خور می هم په شهوت سره لمس کړی دی  هو ددی دری واړو سره می کومه معامله ندی(زنا می ندی کړی)  کړی اوس زه عواړم چی پوه شم چی ددی جینی سره زما نکاح کیداشی  کنه
زه ستاسی د ځواب په طمع یم که زما د سوال څخه تاسی مفهوم نوی اخستی نوزما د تلیفون شمیره په لاندی ډول دی
الجواب وهوالموفق للصواب ـ
نحمده ونصلي علی رسوله الکریم وعلی آله واصحابه اجمعین 

ګرانه وروره  ددغودواړونجونوپه شهوت سره مسه کول خوپه دوی دواړوکي له هري یوې سره دنکاح کولومانع نسوای کېداي خوداچي ددوي له مورسره په شهوت مسه راغلې ده نوپه دې باره کي دامام اعظم ابوحنیفه رحمه الله  مذهب دادۍ چي هرسړَي چي یوه ښځه په شهوت سره مسه کړي اوپه همدغه حال دمسي کي انزال نسي نوپرده باندي ددغي ښځۍ دلوڼواوموراوانانکاح حرامه ګرځي  داخبره دفقهي په ټولوکتابوکي ذکرده اودامام مالک اوشافعي  اوامام احمدصاحب په نزدله دغوښځوسره نکاح نه حرامېږي هوکه په وخت دمسه کولوکي دغه سړئ انزال سویعنی بې له جماع څخه نوبیادامام صاحب  په مذهب هم دغه نکاح نده ناروانولهذا دامام صاحب په مذهب له دغي نجلئ سره ستانکاح نده روا ـ دثبوت دپاره لاندي عبارت وګوره
اثرالمس في حرمة المصاهرة :
 ذهب جمهورالعلماء الي ان المس  بغيرشهوة لايؤثر في حرمة المصاهرة ، فمنس امرأة بغيرشهوة  اوقبلها فلهان يتزوج بنتها اوامهاويجوزلهاالزواج باصوله اوفروعه  وکذالک من مس  ام امرأته اوقبلهابغيرشهوة  لاتحرم عليه امرأته ـ
اماالمس بشهوة  فاختلفوا في انتشارالحرمة به فقال المالکية والشافعية والحنابلة : ان المس والمباشرة في غيرفرج والتقبيل ولوبشهوة لايحرم اصول اصول من مسها  اوقبلها ولافروعها ، زوجة کانت ام اجنية  ، لعموم قوله تعالي
 « واحل لکم ماوراء  ذالک  » ، سورة النساء  ، ۲۴ ـ
 وذهب الحنفية الي ان المس بشهوة يوجب حرمة المصاهرةفمن مسته امرأة بشهوة حرمت عليه امهاوابنتها لاتحل ل اصولها ولافروعها وحرم عليها اصولها وفروعه   ومن مس اوقبل  ام  امرأته بشهوة حرمت عليه امرأته  ـ
وقال الحنفية : ان الاسباب الداعية  الی الوطء   في اثبات حرمة کالوطء في اثباتها وان المس والنظرسبب داع
الی الوطء  فیقام مقامه  في موضع الاحتياط ثم المس بشهوة ان تنشرالآلة ثم شرط الحرمة بالنظراوالمس ان لاینزل  فان انزل لاتثبت الحرمة ، واشترط الحنفية الشهوة حال المس ، فلومس بغيرشهوة  ثم اشتهی بعدذالک لاتحرم عليه ، اذتبين ان المس بالانزال غيرمفض الی الوطء  ، والمس المفضی الیه هوالمحرم ـ   
ومعنی قولهم : المس بشهوة لایوجب الحرمة  بالانزال هوان  الحرمة عندابتداء المس بشهوة  کان حکمهاموقوفا  الی ان تبین بالانزال فان انزل لم تثبت والاثبتت ـ
 واستدلوا بقول تعالي : « ولاتنکحوا مانح ابآؤکم » سورة النساء ، ۲۲ ـ
قالوا المرادمن النکاح الوطء ، والمس والتقبيل بشهوة داع الي الوطء فيقوم مقامه احتياطا للحرمة 
بدائع الصنائع ج ۲ ص۲۶۰حاشیه ابن عابدین ج۲ص۲۸۱فتح القدیرج۳ص۱۳۱موسوعه ج۳۷ص۲۸۴
والسلام ومن الله التوفیق